Jamstvo i jamstveni list
Prodavatelj izdaje dokument ili račun za svaku prodanu robu, koja služi kao jamstveni list i stoga se izdaje sa svim potrebnim podacima (naziv, cijena, količina…), koji se koristi u slučaju reklamacije.
Ako roba nije kvarljiva ili iskorištena, Prodavatelj je odgovoran za nedostatke koji se pojavljuju kao kontradiktorni s kupoprodajnim ugovorom nakon primitka pošiljke u jamstvenom roku (jamstvo).Kupčeva prava koja proizlaze iz odgovornosti Prodavatelja za nedostatke, uključujući Prodavčevu jamstvenu odgovornost, izvršit će Kupac na adresi Prodavatelja. Trenutak podnošenja prigovora smatra se trenutkom kada se potrošačka volja (ostvarivanje prava iz neispravnog učinka) očituje prodavatelju (npr. Telefonom, e-mailom, osobno) čak i bez da potrošač preda prodavatelju traženi proizvod. Isporuka traženog proizvoda tada je pitanje suradnje od strane prodavatelja za isporuku proizvoda potrošaču.
Nadalje, jamstvo ne pokriva štetu (ako takva aktivnost nije normalna i nije zabranjena u priloženim uputama za uporabu):
d. da je roba oštećena pretjeranim opterećenjem ili uporabom suprotno
uvjetima dokumentacije ili općim načelima;
e. davanje nekvalificirane intervencije ili promjena parametara;
f. robe koje je kupac izmijenio (premazi, savijanje, itd.), ako se kvar
javi kao rezultat takvog tretmana,
g. roba je oštećena prirodnim elementima ili višom silom.
PAŽNJA: Žarulje (izvori svjetlosti), koje su dio kupljene svjetiljke i potpuno su besplatne, nisu pokrivene jamstvom, to je promotivni artikl !!!
Zakonsko jamstveno razdoblje je 24 mjeseca. Međutim, jamčimo produljeno jamstveno razdoblje od 36 mjeseci. Jamstvo se odnosi na sve svjetiljke, osim na žarulje.
Postupak potraživanja
Ukoliko kupac želi tražiti robu kupljenu u online trgovini SVIJET-SVJETILJKI.HR može koristiti brz način u obliku popunjavanja OBRASCA ŽALBE, posebno navodeći vrstu proizvoda, njegov kôd, broj računa ili broj narudžbe i opis nedostatka. Također je preporučljivo uključiti fotografije koje dokumentiraju neispravnost. U roku od dva radna dana, kupac će biti kontaktiran i bit će obaviješten o daljnjem postupku potraživanja ili mogućnosti primjene popusta, uključujući adresu na kojoj će kupac poslati traženu robu.
Kupac će biti kontaktiran (najkasnije 2 radna dana) od strane zaposlenika Odjela za prigovore na navedenu e-poštu ili telefonski broj.
Preporučuje se slanje robe u originalnom pakiranju ili odgovarajućem transportnom pakiranju, budući da dobavljač nije odgovoran za mehanička oštećenja prije primitka robe.
U slučaju opravdanog prigovora, kupac ima pravo na naknadu poštarine u minimalnom iznosu potrebnom za sigurnu isporuku (potrebno je dostaviti dokaz o prijevozu).
U slučaju neopravdane reklamacije, kupac nema pravo na naknadu troškova vezanih uz podmirenje potraživanja, a istovremeno dobavljač nema pravo na naknadu troškova koji su nastali s njegove strane (osim ako se radi, na primjer, o ponovljene, neopravdane pritužbi, za koju se već može zaključiti da je riječ o zlouporabi prava potrošača).
Rješavanje prigovora
Dobavljač ili proizvođač procjenjuje opravdanost zahtjeva za nedostatke u robi i, nakon procjene, obavještava kupca telefonom ili e-mailom o načinu postupanja s potraživanjem.
Rok za rješavanje pritužbi je prema Zakonu br. 634/1992. trideset dana.