Levý banner
Pravý banner
Izbornik
0 0,00
Još 66 do besplatne dostave
Kategorija

Postupak reklamacije

O kupovini

Tihana

Ako vaš proizvod ne zadovoljava vaše zahtjeve ili je oštećen, vrlo nam je žao i rado ćemo vam pružiti uslugu žalbe. Što učiniti u ovom slučaju?

Opće odredbe
Postupak reklamacije opisuje poslovnu suradnju između kupca i prodavatelja, operatera internetske trgovine – tvrtke Donoci s.r.o. sa sjedištem u Pražská 2532/4, 67801 Blansko, OIB 47539569, porezni broj CZ47539569, koji je registriran u Trgovačkom registru.

Postupak reklamacije je vrsta dokumenta kojom se kupac obavještava o uvjetima, načinu i mogućnostima potraživanja neispravne ili na drugi način oštećene robe. Prava i obveze stranaka u vezi s odgovornošću prodavatelja za nedostatke, uključujući jamstvo prodavatelja, regulirane su mjerodavnim općim obvezujućim propisima (osobito odredbe § 2099 i dalje i 2158 i dalje od Građanskog zakonika).
 
Prije naručivanja robe kupac je dužan pročitati Uvjete i Postupak Reklamacije. Kupac potvrđuje da je upoznat sa svime i da je suglasan s Postumkom reklamacije i Uvjetima.

Jamstvo i jamstveni list
Prodavatelj izdaje dokument ili račun za svaku prodanu robu, koja služi kao jamstveni list i stoga se izdaje sa svim potrebnim podacima (naziv, cijena, količina…), koji se koristi u slučaju reklamacije.
 
Ako se roba ne preuzme osobno, prihvaćanje robe znači trenutak kada prijevoznik preda robu kupcu i time započne jamstveni rok.
  
Prodavatelj je odgovoran Kupcu zbog činjenice da je predmet koji se prodaje u skladu s Ugovorom o kupoprodaji, posebice da nema grešaka. Usklađenost s ugovorom o prodaji znači da prodana roba ima kakvoću i svojstva korisnosti koja se zahtijeva ugovorom, koju je opisao prodavatelj ili njegov zastupnik, ili se očekuje oglašavanjem, ili kakvoća i korisnost takvog tipa uobičajene za ispunjavanje zakonskih zahtjeva , odgovara količini, mjeri ili težini i odgovara namjeni koju je prodavatelj naveo za uporabu predmeta ili za koju se predmet obično koristi.
 
U slučaju da roba nakon primitka od strane kupca nije u skladu s kupoprodajnim ugovorom (u daljnjem tekstu: "sukob s kupoprodajnim ugovorom"), kupac ima pravo da prodavatelja besplatno i bez nepotrebnog odgađanja stavi u stanje koje odgovara ugovoru o kupnji, kupca bilo zamjenom predmeta ili popravkom; ako takav postupak nije moguć, kupac može zatražiti razumni popust na cijenu stavke ili povući ugovor. To se ne primjenjuje ako je kupac znao za sukob s kupoprodajnim ugovorom prije preuzimanja predmeta ili uzrokovao sukob sa samim ugovorom o kupnji. Sukob s kupoprodajnim ugovorom, koji se očituje u roku od šest (6) mjeseci od dana primitka stvari, smatra se sukobom koji je već postojao na njegovom primitku, osim ako je to u suprotnosti s prirodom stvari ili dokazuje suprotno.
 
Ako roba nije kvarljiva ili iskorištena, Prodavatelj je odgovoran za nedostatke koji se pojavljuju kao kontradiktorni s kupoprodajnim ugovorom nakon primitka pošiljke u jamstvenom roku (jamstvo).Kupčeva prava koja proizlaze iz odgovornosti Prodavatelja za nedostatke, uključujući Prodavčevu jamstvenu odgovornost, izvršit će Kupac na adresi Prodavatelja. Trenutak podnošenja prigovora smatra se trenutkom kada se potrošačka volja (ostvarivanje prava iz neispravnog učinka) očituje prodavatelju (npr. Telefonom, e-mailom, osobno) čak i bez da potrošač preda prodavatelju traženi proizvod. Isporuka traženog proizvoda tada je pitanje suradnje od strane prodavatelja za isporuku proizvoda potrošaču.
 
Nadalje, jamstvo ne pokriva štetu (ako takva aktivnost nije normalna i nije zabranjena u priloženim uputama za uporabu):
 
a. mehanička oštećenja robe,
b. korištenje robe u uvjetima koji ne odgovaraju njihovoj temperaturi, prašini, vlazi, kemijskim i mehaničkim učincima okoliša, a koje izravno određuje prodavatelj ili proizvođač,
c. nepravilna instalacija, rukovanje, servisiranje ili zanemarivanje brige o robi,
d. da je roba oštećena pretjeranim opterećenjem ili uporabom suprotno
uvjetima dokumentacije ili općim načelima;
e. davanje nekvalificirane intervencije ili promjena parametara;
f. robe koje je kupac izmijenio (premazi, savijanje, itd.), ako se kvar
javi kao rezultat takvog tretmana,
g. roba je oštećena prirodnim elementima ili višom silom.

 
PAŽNJA: Žarulje (izvori svjetlosti), koje su dio kupljene svjetiljke i potpuno su besplatne, nisu pokrivene jamstvom, to je promotivni artikl !!!
 
Zakonsko jamstveno razdoblje je 24 mjeseca. Međutim, jamčimo produljeno jamstveno razdoblje od 36 mjeseci. Jamstvo se odnosi na sve svjetiljke, osim na žarulje.

Postupak potraživanja
Ukoliko kupac želi tražiti robu kupljenu u online trgovini SVIJET-SVJETILJKI.HR može koristiti brz način u obliku popunjavanja OBRASCA ŽALBE, posebno navodeći vrstu proizvoda, njegov kôd, broj računa ili broj narudžbe i opis nedostatka. Također je preporučljivo uključiti fotografije koje dokumentiraju neispravnost. U roku od dva radna dana, kupac će biti kontaktiran i bit će obaviješten o daljnjem postupku potraživanja ili mogućnosti primjene popusta, uključujući adresu na kojoj će kupac poslati traženu robu.

Kupac će biti kontaktiran (najkasnije 2 radna dana) od strane zaposlenika Odjela za prigovore na navedenu e-poštu ili telefonski broj.

Preporučuje se slanje robe u originalnom pakiranju ili odgovarajućem transportnom pakiranju, budući da dobavljač nije odgovoran za mehanička oštećenja prije primitka robe.

U slučaju opravdanog prigovora, kupac ima pravo na naknadu poštarine u minimalnom iznosu potrebnom za sigurnu isporuku (potrebno je dostaviti dokaz o prijevozu).

U slučaju neopravdane reklamacije, kupac nema pravo na naknadu troškova vezanih uz podmirenje potraživanja, a istovremeno dobavljač nema pravo na naknadu troškova koji su nastali s njegove strane (osim ako se radi, na primjer, o ponovljene, neopravdane pritužbi, za koju se već može zaključiti da je riječ o zlouporabi prava potrošača).

Rješavanje prigovora
Dobavljač ili proizvođač procjenjuje opravdanost zahtjeva za nedostatke u robi i, nakon procjene, obavještava kupca telefonom ili e-mailom o načinu postupanja s potraživanjem.

Rok za rješavanje pritužbi je prema Zakonu br. 634/1992. trideset dana.

Autor článku:

Tihana
Tihana Stručnjak za korisničku podršku

Nije samo stručnjak za korisničku podršku, već je i entuzijast za modernu LED rasvjetu. U svojim članicma će Vas savjetovati kako uštedjeti na električnoj energiji ili će vam otkriti mnoge vrste savršene rasvjete za vaš dom i vrt.

Pitajte bilo što

Tihana

Pomoći ćemo vam sa izborom kao i sa tehničkim problemima.

01 3000 974(Pon-Pet, 08-16:30h)

Pitajte
 
                     

Copyright © 1994 – 2024 Donoci s.r.o. Sva prava pridržana. Informacije o obradi osobnih podataka. i