0
Omiljeni proizvodi:
0

Nemate omiljenih proizvoda.

Prijava
Registracija
Levy banner
Pravý banner

Nazovite nas, tu smo za vas

+385 (0)13 000 974 (Pon-Pet, 07-15:30h)
Meni
0 0,00 Kn
Još 500 Kn do besplatne dostave
Kategorija

Česta pitanja

Martina

NARUDŽBE

Mogu li osobno preuzeti robu?
Da, robu možete preuzeti osobno po dogovoru. Adresu na kojoj možete osobno preuzeti svjetiljke možete pronaći u okviru za kontakt.
Je li moguće pregledati robu i kupiti je izravno u vašoj trgovini?
Nažalost, mi smo samo skladište, tako da ovdje nemamo izložene svjetiljke, već pakirane u kutiji.
Mogu li platiti kreditnom karticom u vašoj trgovini?
Da, možete platiti gotovinom ili kreditnom karticom.
Obvezuju li se uvjeti dostupnosti robe?
Datumi isporuke su samo za referencu. To ovisi o mogućnostima pojedinih proizvođača. U većini slučajeva roba je dostupna u zadanom roku, a ako to nije slučaj i postoji problem s isporukom svjetiljki, kupac se o tome odmah obavještava.
Je li moguće dodatno naručiti rezervno staklo ili rezervni dio za svjetiljku?
Za većinu svjetiljki proizvođač nudi mogućnost kupnje zamjenskog stakla. O dostupnosti rezervnih stakala i dijelova i njihovim cijenama možete saznati na kontakt telefonske brojeve ili e-mail adrese.
Koliko traje vrijeme dostave?
Nakon predaje robe Hrvatskoj pošti, roba se isporučuje kupcu sljedećeg radnog dana.
Mogu li naručiti više robe ako sam već poslao narudžbu?
Ako je vaša narudžba već poslana, možete nas kontaktirati telefonom ili e-mailom, a ako se paket više ne otprema, dodat ćemo robu u vašu narudžbu.

PROIZVODI

Može li se roba vratiti ako mi ne odgovara?
Da, robu možete vratiti u roku od 14 dana od primitka pošiljke. Međutim, vraćena roba mora biti neoštećena, neiskorištena i u originalnoj kutiji. Koristite poseban obrazac za brzo rješavanje situacije.
Kakvo je jamstvo za svjetiljke?
Za svjetiljke osiguravamo 3 godine jamstva, iako je standard 2 godine. Jamstvo se odnosi na sve svjetiljke, osim na žarulje.
Možete li mi poslati tiskani katalog i cjenik vaše robe?
Sva roba i njihove trenutne cijene su navedene na našoj web stranici.
Koja je svjetlost štedljivih žarulja u usporedbi s klasičnim žaruljama?
Jačina svjetlosti štedne žarulje je pet puta veća od klasične. Na primjer: štedna žarulja od 10 W jednaka je klasičnoj žarulji od 50 W.

PRIJEVOZ

Kako je osiguran prijevoz?
Svjetiljke se šalju putem Hrvatske pošte.
Što ako nisam dostupan u vrijeme isporuke?
Ako prijevoznik Hrvatske pošte ne dođe do klijenta na danoj adresi, paket sprema na odgovarajući poštanski ured gdje je pohranjen 14 dana i čeka da kupac dođe.

PLAĆANJE

Koje načine plaćanja mogu koristiti?
Moguće je plaćanje ne samo u gotovini, nego se može platiti i bankovnim prijenosom ili karticom preko interneta.
Kada ću primiti podatke o plaćanju ako sam odabrao plaćanje unaprijed?
Čim primimo Vašu narudžbu i obradimo je, izdat ćemo predujam s uputama za plaćanje koje ćemo poslati na Vašu e-mail adresu. Za vikende ili blagdane upute za plaćanje biće poslane najkasnije sljedeći radni dan.
Kako mogu znati je li moj novac stigao na Vaš račun?
Nakon uplate dobit ćete status narudžbe putem e-maila, koji će se promijeniti u plaćeni.
Ako plaćanje karticom preko interneta ne uspije, što da radim?
Onda je dobro da nas kontaktirate telefonom ili e-mailom. Narudžba se potom može pretvoriti u gotovinu ili se roba može uplatiti unaprijed na bankovni račun.

REKLAMACIJE

Gdje mogu prijaviti reklamaciju i gdje mogu saznati status moje reklamacije?
Za brzo rješavanje pritužbe preporučujemo korištenje obrasca za reklamacije ili prijavu žalbe putem telefona +385 (0)13 000 974 ili putem obrasca za kontakt.
Što mi je potrebno da pošaljem ako vam pošaljem robu zbog reklamacije?
Potrebno je poslati kopiju računa + pismo (zbog čega hoćete svjetiljku
potraživati).
Šteta na robi otkrivena je po primitku pošiljke, što trebam učiniti?
Odmah nakon raspakiranja oštećene pošiljke potrebno je prijaviti štetu odgovarajućem prijevozniku (Hrvatska pošta). Sve upute za traženje oštećene robe nalaze se na isporučenom paketu.
Koliko je vremena potrebno za povrat robe?
Naši zaposlenici poduzimaju sve što je u njihovoj moći kako bi se reklamacija riješila u najkraćem mogućem roku do potpunog zadovoljstva kupca. Zakonom se daje rok od 30 dana za podmirenje potraživanja.
Želim potraživati ​​robu u prodaonici, što moram imati sa sobom?
Potrebno je imati traženu robu sa sobom i fakturu ili prodavatelja.
Hoće li svjetiljka biti dovoljno zaštićena za dostavu putem pošte ili privatnog prijevoznika?
Svjetiljke su pakirane s raznim punilima i kartonskim kutijama, tako da se svjetiljke ne mogu oštetiti.
Zašto su neke svjetiljke označene kao bazar?
Roba bazara uključuje potpuno funkcionalne svjetiljke, koje mogu imati samo manji nedostatak u ljepoti. Ponekad se mogu isporučiti bez originalne kutije, a neke svjetiljke bazara već su izložena u izložbenom prostoru.

Autor článku:

Martina
Martina Stručnjak za korisničku podršku

Nije samo stručnjak za korisničku podršku, već je i entuzijast za modernu LED rasvjetu. U njezinim člancima će Vas savjetovati kako uštedjeti na električnoj energiji ili otkriti mnoge vrste savršene rasvjete za vaš dom i vrt.

Posebne ponude i newsletter izravno na adresu vaše e-pošte

Pretplatite se na novosti u svom inboxu

Otkaži pretplatu na newsletter

Copyright © 1990 – 2019 Donoci d.o.o., Sva prava pridržana.