- Potrebno je prijaviti ovu štetu Hrvatskoj pošti odmah nakon otkrivanja štete (najkasnije u roku od 2 radna dana od primitka pošiljke).
- Možete ga prijaviti na broj 072 303 304 ili osobno u najbližoj Hrvatskoj pošti.
- Nakon toga je potrebno da nas kontaktirate putem kontaktnog obrasca. Obavjestiti ćemo vas što je prije moguće.
Dostava paleta
Ako prilikom preuzimanja narudžbe primijetite da je pošiljka vidljivo oštećena, onda je primite sa "zamjerkom" i oštećenje upišite u transportnu dokumentaciju prijevoznika. U idealnom slučaju, odmah s prijevoznikom napišite izvješće o šteti te fotodokumentirajte ambalažu i oštećene proizvode. Odmah nam prijavite oštećenje pošiljke ili proizvoda te priložite snimljene fotografije. Ako oštećenje proizvoda otkrijete tek nakon što raspakirate pošiljku, opet je potrebno fotodokumentirati oštećene proizvode i ambalažu te nam odmah prijaviti oštećenje kako bismo imali mogućnost reklamirati prijevoz pošiljke i naknadu štete zatražiti od prijevoznika. Ovaj tip reklamacije potrebno je podnijeti u roku od 7 radnih dana od dostave pošiljke, stoga Vas molimo da pošiljku provjerite čim je primite te nas bez nepotrebnog odgađanja obavijestite o eventualnim oštećenjima.