Levý banner
Pravý banner
Izbornik
0 0,00
Još 66 do besplatne dostave
Kategorija

Kako postupiti ako je pošiljka oštećena ili nepotpuna?

O kupovini

Tihana

Što učiniti ako roba nije stigla u redu?

U slučaju manjih deformacija ili oštećenja vanjskog pakiranja, možete bez straha prihvatiti pošiljku. U većini slučajeva pošiljka je potpuno neoštećena i posve u redu – neprihvaćanje takve pošiljke često znači nepotrebno produljenje roka dostave. Međutim, važno je pošiljku preuzeti sa zamjerkom kako bi vozač imao evidenciju da je pošiljka imala oštećenu ambalažu.

Ako kupac nakon primitka i raspakiravanja svog paketa otkrije da je neki proizvod razbijen, napuknut ili oštećen na bilo koji drugi način, oštećenje mora odmah prijaviti nadležnoj transportnoj službi koja mu je isporučila pošiljku. Oštećenu pošiljku također je potrebno što prije fotografirati. Potrebno je fotografirati transportnu etiketu, pakiranje (s detaljima oštećenja), oblogu i oštećeni proizvod. Fotografije su neizostavan dio prilikom reklamacije kod prijevoznika, bez njih reklamacija će biti odbijena. Također je do okončanja reklamacijskog postupka važno sačuvati pakiranje, oblogu i oštećeni/razbijeni proizvod jer će poslužiti kao dokaz za naplatu štete kod prijevoznika.

Važno je provjeriti sadržaj i kompletnost pošiljke. U slučaju da je pošiljka nepotpuna, potrebno nam je javiti taj podatak najkasnije 2 dana od preuzimanja pošiljke.

Pošaljite nam sve ove informacije (nepotpunost, oštećenja + fotografije) putem kontakt obrazaca. Naknadne reklamacije nećemo uzeti u obzir.
 
Preporučujemo da prilikom preuzimanja pošiljke slijedite ove smjernice: U slučaju manje deformacije ili oštećenja vanjske ambalaže, ne brinite se o preuzimanju pošiljke. U većini slučajeva, pošiljka je potpuno neoštećena i u redu - ne preuzimanje takvu pošiljku često znači nepotrebno produljenje roka isporuke.
 
Prijevozna tvrtka Hrvatska pošta
  • Potrebno je prijaviti ovu štetu Hrvatskoj pošti odmah nakon otkrivanja štete (najkasnije u roku od 2 radna dana od primitka pošiljke).
  • Možete ga prijaviti na broj 072 303 304 ili osobno u najbližoj Hrvatskoj pošti.
  • Nakon toga je potrebno da nas kontaktirate putem kontaktnog obrasca. Obavjestiti ćemo vas što je prije moguće.
 

Dostava paleta

Ako prilikom preuzimanja narudžbe primijetite da je pošiljka vidljivo oštećena, onda je primite sa "zamjerkom" i oštećenje upišite u transportnu dokumentaciju prijevoznika. U idealnom slučaju, odmah s prijevoznikom napišite izvješće o šteti te fotodokumentirajte ambalažu i oštećene proizvode. Odmah nam prijavite oštećenje pošiljke ili proizvoda te priložite snimljene fotografije. Ako oštećenje proizvoda otkrijete tek nakon što raspakirate pošiljku, opet je potrebno fotodokumentirati oštećene proizvode i ambalažu te nam odmah prijaviti oštećenje kako bismo imali mogućnost reklamirati prijevoz pošiljke i naknadu štete zatražiti od prijevoznika. Ovaj tip reklamacije potrebno je podnijeti u roku od 7 radnih dana od dostave pošiljke, stoga Vas molimo da pošiljku provjerite čim je primite te nas bez nepotrebnog odgađanja obavijestite o eventualnim oštećenjima.

Autor článku:

Tihana
Tihana Stručnjak za korisničku podršku

Nije samo stručnjak za korisničku podršku, već je i entuzijast za modernu LED rasvjetu. U svojim članicma će Vas savjetovati kako uštedjeti na električnoj energiji ili će vam otkriti mnoge vrste savršene rasvjete za vaš dom i vrt.

Pitajte bilo što

Tihana

Pomoći ćemo vam sa izborom kao i sa tehničkim problemima.

01 3000 974(Pon-Pet, 08-16:30h)

Pitajte
 
                     

Copyright © 1994 – 2024 Donoci s.r.o. Sva prava pridržana. Informacije o obradi osobnih podataka. i